زمان معرفی گوشی آیفون 12 شرکت اپل

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۳۹۹/۷/۱۷ پنج شنبه
زمان معرفی گوشی آیفون 12 شرکت اپل
چکیده این مقاله :

معرفی سری جدید گوشی های شرکت اپل با عنوان آیفون 12 و تاریخ رونمایی از این محصول شگفت انگیز

  • زمان مطاله : 0 دقیقه
  • نظرات : 0 نظر
  • تعداد بازدید : 1078 نفر
 
 بیشتر طرفداران اپل مطلع هستند که این شرکت هر ساله در ماه ستامپر (شهریور) محصولات جدید هر ساله خود را معرفی می کند؛ اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، رونمایی از این سری از محصولات با تاخیر انجام می شود. که طبق اطلاعیه ای که شرکت اعلام کرده است تاریخ رونمایی 13 اکتبر (22 مهر ماه ) خواهد بود. این سری از گوشی ها در چهار رده آیفون 12 معمولی، آیفون 12 مکس، آیفون 12 مکس ، آیفون 12 مکس پرو به بازار عرضه می شود.
 
 
گوشی آیفون 12
 
 
  آیفون 12 به عنوان پرچم دار گوشی های آیفون وارد بازار می شود. که از جمله ویژگی بارز آن استفاده از تکنولوژی 5G  می باشد. البته یکسری از ویژگی ها در مورد این گوشی جدید لو رفته اما برای اطمینان از صحت این اطلاعات باید تا رونمایی محصول منتظر ماند.
 
   آیفون ۱۲ از تراشه‌ی جدیدی بهره می‌برد که به‌لطف لیتوگرافی پنج نانومتری، می‌تواند ۱۵ درصد عملکرد بهتری نسبت‌به تراشه‌ی نسل فعلی ارائه دهد؛همچنین صفحه نمایش آن بزرگتر و داری نرخ تازه سازی 120 هرتزی می باشد. که سنسورهای اثر انگشت و تشخیص چهره در زیر این صفحه نمایش قرار دارند. اندازه صفحه نمایش 6.7 اینچ در ابعاد 19.5:9 و رزولوشن 2800*1380 می باشد.دارای حافظه رم 4 گیگ برای حافظه داخلی 256 گیگا بایتی و رم 6 گیگ برای حافظه 512 گیگا بایتی است. همچنین باتری آن دارای قابلیت شارژ سریع می باشد که باتری قدرتمند آن را در یک ساعت شارژ می کند.  سال ۲۰۱۹ شرکت اپل سه لنز ۱۲ مگاپیکسلی واید، اولترا واید و تله فوتو را در محصول خود تعبیه کرد. اما خبری از سنسور ToF که به عنوان حسگر سنجش عمق شناخته می‌شود، نبود. انتظار داریم کوپرتینویی‌ها از دوربین سه گانه قبل در کنار یک حسگر سوم ToF بهره گیرند.البته گفته ها حاکی از آن است که شرکت اپل گوشی های بیشتر با قیمت های متفاوت را وارد بازار می کند تا همه اقشار توانایی تهیه این سری از گوشی ها را داشته باشند.که باتوجه به امکانات گوشی قیمت آن بین 700 تا  1500 دلار پیش بینی می شود. 
 
گوشی آیفون 12
 
 
درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه کالا من و تو تو محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا