معرفی ویژگی های Watch OS 7

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۳۹۹/۷/۱۶ چهارشنبه
معرفی  ویژگی های Watch OS 7
چکیده این مقاله :

معرفی سیستم عامل جدید اپل واچ 7 که به ادعای مدیر عامل این شرکت که تغییراتی اساسی با اضافه کردن قابلیت های جدید در زندگی افراد می دهد .

  • زمان مطاله : 0 دقیقه
  • نظرات : 0 نظر
  • تعداد بازدید : 843 نفر
  اپل با معرفی Macintosh در سال 1984 انقلابی در فناوری شخصی ایجاد کرد. امروزه اپل با آیفون ، آیپد ، مک ، اپل واچ و اپل تی وی جهان را در زمینه نوآوری رهبری می کند. پنج پلتفرم نرم افزاری اپل - iOS ، iPadOS ، macOS ، watchOS و tvOS - تجربه های یکپارچه ای را در تمام دستگاه های اپل ارائه می دهند و به افراد دارای خدمات پیشرفته از جمله App Store ، Apple Music ، Apple Pay و iCloud قدرت می دهند. بیش از 100000 کارمند اپل به ساخت بهترین محصولات روی زمین و دنیا بهتر از آنچه ما پیدا کرده ایم اختصاص داده شده است.
شرکت اپل سری جدید واچ او اس 7  خود را روانه بازار کرده است  که دارای ویژگی ها ی قدرتمند و پیشرفته است که از جمله آن؛ داشتن  تنظمیات مربوط به خانواده، حالت جدید برای بررسی کیفیت خواب ، تمرینات ورزشی برای سلامت بدن، ارائه ترجمه زبان یا همان ترانسلیت کردن زبان در سیری و بسیار ی قابلیت های دیگر که در قسمت های بعدی به آن اشاره می شود.
جف ویلیامز ، مدیر عامل اپل ، گفت: "ما از تأثیر مثبتی که اپل واچ بر روی مشتریان خود می گذارد ، هیجان زده هستیم چون اضافه کردن قابلیت تمرینات ورزشی و کنترل شستشوی دست ها به کاربران کمک می کند تا سالم و فعال باشند.
 
 
 انواع تمرین و برنامه تناسب اندام 
  برنامه  work out  یکی از محبوب ترین برنامه ها در apple watch  است  که توسط برنامه ضربان قلب قئرتمند و الگوریتم های حرکتی پشتبانی می کند.
برای گرفتن صحیح فشار کالری برای رقص ، اپل واچ از تلفیق حسگر پیشرفته ، ترکیبی از داده های سنسور ضربان قلب و ورودی های شتاب سنج و ژیروسکوپ استفاده می کند ، که چالش های منحصر به فرد اندازه گیری حرکات مختلف بدن به بازو را با رقص رقم می زند. این نوع تمرین با چهارتا از محبوب ترین سبک رقص برای ورزش بالیوود ، رقص قلب ، هیپ هاپ و لاتین تأیید و آزمایش شد.
برنامه Activity دوباره طراحی شده در iPhone که اکنون Fitness نامیده می شود ، دیدی ساده از داده ها از جمله فعالیت روزانه ، تمرینات ،  روند فعالیت را ارائه می دهد.
 
 
امکانات شنیداری
پس از معرفی برنامه Noise در watchOS 6 که سطح صدای محیط و مدت زمان قرار گرفتن در معرض را اندازه گیری می کند ، watchOS 7 با نوتیفیکیشن های صوتی و هدفون، پشتیبانی بیشتری از سلامت شنوایی اضافه می کند. مشتریان اکنون می توانند بفهمند که با استفاده از آیفون ، iPod touch یا Apple Watch خود با چه بلندی به رسانه ها از طریق هدفون گوش می دهند و چه زمانی این سطح بر شنوایی تأثیر می گذارد.
هنگامی که کل گوش دادن با هدفون به 100 درصد در صد رسیده باشد ، Apple Watch یک  هشدار برای کاربر ارسال می کند.  این مقدار براساس توصیه های سازمان بهداشت جهانی است که به عنوان مثال ، یک فرد می تواند در معرض 80 دسی بل در حدود 40 ساعت در هفته بدون تأثیر بر توانایی شنوایی باشد. 1 همچنین مشتریان می توانند ببینند که چه مدت در معرض سطح بالای دسی بل هستند هر هفته در برنامه Health در iPhone و می تواند حداکثر میزان صدای هدفون را کنترل کند. هیچ برنامه صوتی از ویژگی اعلان صوتی هدفون توسط برنامه Health یا Apple Watch ضبط یا ذخیره نمی شود.
 
 
 
به روزرسانی های اضافی watchOS 7
  برای لذت بردن از بیشتر از دوچرخه  سواری ، مسیرهای دوچرخه سواری درست روی مچ دست موجود است. دستورالعمل ها راحت  و آسان خوانده می شوند، و Maps می تواند مسیر و زمان   دوچرخه  سواری را نمایش دهد. کاربر می تواند مسیری را انتخاب کند که از تپه های شیب دار اجتناب کند ، سریعتر به مقصد برسد یا مستقیم ترین مسیر را طی کند.
اکنون مشتریان می توانند از Siri برای ترجمه راحت بسیاری از زبانها ازساعت خود استفاده کنند ،نوشتن در دستگاهی با قدرت موتور عصبی اپل انجام می شود تا پردازش سریعتر و قابل اطمینان تری هنگام نوشتن  پیام ها و موارد دیگر انجام شود و اپل واچ از ارسال پیام با Siri پشتیبانی می کند.
معیارهای تحرک جدید موجود در برنامه Health شامل: تناسب اندام قلبی کم دامنه ، سرعت راه رفتن ، سرعت پائین آمدن از پله ، سرعت بالا رفتن از پله ، مسافت پیاده روی ، طول گام و عدم تقارن است. این معیارها برای جامعه بالینی برای نظارت بر توانایی بیماران در حرکت به صورت  ایمن و آسان با افزایش سن مهم است. این معیارها را که معمولاً فقط در محیط آزمایشگاه اندازه گیری می شوند ، می توان به طور منحصر به فرد توسط اپل واچ و آیفون اندازه گیری کرد .
 
 
امنیت
   حریم خصوصی برای محصولات اپل بسیار امن می باشد است ، به ویژه هنگام صحبت در مورد داده های بهداشتی بسیار مهم است ، بنابراین تمام ویژگی های سلامتی با در نظر گرفتن حریم خصوصی طراحی شده اند. داده های سلامت در دستگاه یا در iCloud با همگام سازی iCloud رمزگذاری می شوند و داده ها همیشه در کنترل کاربر هستند.
 
تنظیمات مربوط به خانواده
   اپل در رابطه با قابلیت Family Setup می‌گوید که استفاده از آن برای کودکان و همچنین افراد مسنی که از اپل واچ استفاده می‌کنند، مفید خواهد بود. زمانی که شما اپل واچی را با استفاده از این قابلیت به آیفون وصل کنید، به این اپل واچ شماره تلفن خاصی اختصاص داده می‌شود که می‌توان با استفاده از این شماره تلفن برای فرستادن پیام یا برقراری تماس‌های تلفنی استفاده کرد.
 
 
دسترسی
  نسخه بتا watchOS 7 از امروز در آدرس developer.apple.com در دسترس اعضای برنامه توسعه دهنده اپل است. برای اولین بار ، بتا عمومی در ماه آینده در beta.apple.com در دسترس کاربران watchOS قرار خواهد گرفت. watchOS 7 به عنوان یک به روزرسانی نرم افزار رایگان برای Apple Watch Series 3 ، Apple Watch Series 4 یا Apple Watch Series 5 همراه با آیفون 6s یا بالاتر با iOS 14 یا بالاتر با iOS 14 یا بالاتر در پاییز امسال در دسترس خواهد بود. برخی از ویژگی ها ممکن است در همه مناطق یا همه زبان ها یا در همه دستگاه ها موجود نباشد. ویژگی ها قابل تغییر هستند. برای اطلاعات بیشتر ، به apple.com/watchOS/watchOS-preview مراجعه کنید.
درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه کالا من و تو تو محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا